ATT VILJA GRÅTA AV FRUSTATION

jag försöker lugna mina nerver med lite disturbed. det är jag och en liten unge som sitter på tunnelbanegolvet. alla andra tår. jag förstår dom. men nu orkar jag inte stå. jag kommer mörda någon. på grund av ett litet elfel i pendeln är jag nästan en timme försenad. jag är rätt less på mig själv. hade två vägar att välja mellan. tittade på sl. var fel på ena linjen. men min skulle gå. då jag kommer til älvsjö bevisas jag motsattsen. valde fel väg. ät bajs sl.

Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Jag är SÅ med dig på att SL kan äta bajs.



sv: Sant! Funderar på att köpa en Caramel & Nuts idag. ;D

2011-04-09 @ 07:09:30
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0