ATT VARA NÖJD EFTER PROVET

högskoleprovet är över. jag klarade att svara på alla frågor. för de mesta hade jag tid över att gå igenom mina svar. kontrollera och ändra. den enda delen jag svor över var engelska delen. min svaghet. det kändes bra att få använda hjärnan igen. att få räkna ut andra saker än rabatt på nedsatt kött. facit läggs upp klockan fem. kommer nog inte titta. för ikväll förtjänar jag öl, pizza, jäger och massor med rock. mitt självförtroende är på topp. så jag ska rocka skiten ur alla ikväll. speciellt med min nya klänning. jag skiter i de kalla graderna och kvällen är min.

Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Skönt att faktiskt ha svarat på alla frågor, då är chansen mindre att man har fel.

Hoppas det gick bra för dig!



sv: Ja precis, det är samma här. Pappa har ju gjort mina mindre tatueringar och dem är ju inte på samma nivå som dem de riktiga tatuerarna gjort.



Kan tänka mig att kvällen var awesome! Hade jävligt gärna sett Magnus Betnér.



2011-04-03 @ 10:01:44
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0