ATT LYSSNA PÅ LAND OF CONFUSION

Det är så fel. Ack så fel. Jag ångrar att jag lyssnade på Rockklassiker i morse. Fick höra orginalet av Land of Confusion. Visste inte ens att de var en cover. Den låten jag har hört, och den enda jag kommer lyssna på är Disturbeds. De är orginalet för mig. Men Herr Phil Collins står får orginalet och jag ryser. Det är så fel. Det rä för mycket synt. De är ingen Disturbed.

Genesis


Disturbed


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Då hörde vi låten samtidigt, tufft! ;D



sv: Gud så skönt att du har en ledig helg!



Psycho Holiday är farligt bra. Det fantastiska... "beatet", "riffet"? i början (och även i låten men) är förjävla grymt.

2011-04-07 @ 17:59:05
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0