ATT HA EN FULLSPÄCKAD MORGON

Hade precis min sista natt själv hemma. Vanligtvis brukar Jimmy komma hem på fredagar. Men han kommer inte hem förens måndagnatt. Tur de att jag åker till mamma idag och slipper vara själv på en hel helg. För just nu spökar de i min lägenhet. Om katterna hade vart i liv hade jag trott att de var dom. Men icke. Det är bara jag hemma och något låter i de andra rummen.

Men innan jag får sly den här spökstaden måste jag duscha, packa, städa upp de sista. Sen ska jag pilla lita på min internetbank då jag blev rik idag. Och skicka iväg några inspobilder. Den 26e halv två är min tid.


Tankar
Skrivet av: millan

precis du förstår min filosofi!

2011-04-15 @ 10:14:21
Blogg: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Skrivet av: Vanadesse.

fast jag vettifan alltså. Blind hade nog varit mycket jobbigare på så många sätt.

2011-04-15 @ 12:23:39
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0