ATT FÖRSÖKA BOTA ÅNGESTEN MED MUSIK

Gårkvällen var inget att leka med. Jag vill gå och lägga mig redan vid sju. Men Jimmy lyckades dra upp mig och vi tog en promenad till affärn. Handlade glass och kinderägg. Nödvändigheter som alla behöver. Det är lugnande att få hålla hans hand. Att få göra bomben på han i sängen och blir välkomen med en kram. Idag då han har varit på jobbet har ångesten krypit lite. Har hållt den i shack med musik och städat. Snart blir de promenad.


Tankar
Skrivet av: Bunny

kramis på dig. jag shoppar som en tok då jag har ångest. sen får jag mer ångest då jag inte har pengar kvar på kontot. tuusan!

2011-04-20 @ 19:05:16
Blogg: http://bunnydrugz.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0