ATT ÄTA TÅRTA OCH INSE ATT DE ÄR BRA FÖR MAGEN

Jag förstår inte att min mage fortfarande fungerar. I tre dagar har jag ätit prinsesstårta. En tårta som inte är laktosfri. Jag har svullat och njutit av att Jimmy fyllde år så man fick äta tårta måndag, tisdag och onsdag. Vi hade köpt två bakelser och två åtta bitars tårta. Det är fortfarande lite tårta kvar hemma.

Jag ställde in kvällens planer. Gör om och prioitera rätt. De sliter rätt mycket att sällan få träffa sin man. Att ständigt vet att om några dagar åker han igen. Jag har en tendens att fly i en mörk dimma så jag slipper känns saknaden. Men ikväll är det vår kväll.


Tankar
Skrivet av: Bitterfittan

hoppas ni får det bra tillsammans ikväll (:

2011-04-08 @ 16:12:08
Blogg: http://www.frokenbitterfitta.devote.se
Skrivet av: Vanadesse.

Ja jag får kika vidare helt enkelt. Kändes inte helt okej där. Irriterande när man äntligen tagit sig iväg!



Hoppas ni hade en mysig kväll! Vad jobbar han med eftersom han åker iväg?

2011-04-09 @ 11:08:30
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0