OM MAN VILL VARA FIN FÅR MAN LIDA PIN

Att gå upp i morse var smärtsamt. Mina fötter är förstörda. Det är ett under att jag inte har blåsor under fötterna. När det var en halvtimme kvar på spelningen var jag tvungen att ta av mig skorna och det var den bästa känslan på länge. Sen var det ingen trängsel eller knuffades så jag slapp bli trampad på mina fossingar. Snygga skor som gör att jag ser mer än mina mätta 161 cm. Det är värt det, till en viss del.


Tankar
Skrivet av: JESSI FOX

jag fett missuppfattade dig.... jag antog att det var ozzy som gällde eftersom alla andra skulle dit lixom. SORRY!



btw, du jobbar väl på coop? eller har jag blandat ihop dig med nån annan som vanligt? ffs, ni måste väl ha fler än 2 kassor?! eller du sitter väl itne i kassan? rörigt.. kanske borde lägga mig och sova igen.... hmm..

2010-09-08 @ 10:24:25
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: JESSI FOX

jag har varit på konsert i klackar.. ALDRIG MER!

2010-09-08 @ 11:23:56
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0