IMPULS BOKA KONSERTBILJETTER?

Nu väntar äntligen några dagar ledighet. Det kan behövas då min kropp snart tar livet av mig. Allt för lite sömn och hårda arbetspass.

Radion var nyss snäll mot oss. Information om vad som händer i veckan i konsertväg. Ozzy Osbourne spelar ju på tisdag. En utsåld konsert. Men på tisdag spelar en skönsjungande man som står på sina egna ben. Frontfiguren från Live har släppt ett debutalbum. Ed Kowalczyk – Alive. Det blir en intimspelning på Klubben. Musik jag lyssnade på förr men nu glömt bort. Jag är rätt sugen på att dra dit då jag ändå missade The Baseballs. Det kliar i kroppen. Jag behöver livemusiken. Sen intmspelningar är vackra, mer nakna och öppna. Få stå där och njuta. Kostar 240 kr.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0