DUMMA DUMMA DAG

Den här dagen är ingen bra dag. Jag har hunnit med massor men ändå ingenting. Jag har vart på toppen men föll ner. Idag är väl bara en sådan här dag som vad jag än gör har ingen påverkan på mitt humör. Jimmy har slutat och är påväg hem. Vi ska äta middag, sen mysa ner i soffan och titta på Vampire Diaries. Det enda jag behvöer nu är en puss på pannan. Och kanske en resa tillbaka till Kroatien.

Sen var jag hos läkaren idag. Pricktestet visade att jag är allergisk emot katter, överkänslig emot hundar och känslig emot björk och kvalset. Sen har jag tydligen astmatiska tendenser. Alla mina framtidsplaner har gått i stöpeln. Inga mer katter för mig, inte ens hundar.

Även om det är skönt att ha ett svar till mitt problem så blev det ännu ett störra problem. Jag har ju två katter.

 

 


Tankar
Skrivet av: Emma - On the moon with Steve.

Nej, vad hemskt.

Jag skulle bli förkrossad om jag var allergisk mot mina djur.



Men ja, det finns medicin och sånt antar jag.

Det ordnar sig nog.

2010-10-01 @ 13:12:13
Blogg: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0