DÅ ALLT UPPREPAR SIG

Att vara tom är bland de värsta känslorna som finns, eller det är ju ingen känsla. För tom är inget. Ett ihåligt stadie. Man bearbetar inte det som har hänt, tar inte in de som händer för stunden och inga framtidsplaner. Det är ett hemskt stadie i livet. Som ingen borde hamna i. Prata med mamma nyss, en av mina små skruttar har fått den här "diagnosen" efter en utredning. Hon går i ettan på grundskolan och känner så.

Inget barn ska behöva känna så. Det här sånt här som får mig att inte vilja skaffa egna barn. Att det finns så mycket mörker och sorg i världen. Jag vill inte sätta ett till liv i världen. Hellre vill jag skapa ett ljus för ett liv som redan finns.


Tankar
Skrivet av: Grodan

sv: nu har det löst sig. Jag är hur pepp som helst :D

2010-09-14 @ 15:44:33
Blogg: http://reneesmedhult.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0