SWITCH BACK WITH ME?

Jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE börja träna ryggen igen. Det här är brutalt frustrerande. Jag är soffliggande just nu för ryggen vägrar sammarbeta. Men sen är jag värd det. Jobbar arslet av mig och behöver lite egen tid. För jag mår bättre. Fördelen med att jag är van är att jag vet hur jag ska ta mig ur skiten.

Nicke Borg lyckas. Lyckas som ingen annan. Skapa något nytt men ändå ha kvar det igenkännande och det bästa. Om jag inte missminner mig så släppte han sin EP idag. Missade hans intervjuv på Bandit då mitt jobbpass började precis då han kom in i studion.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Ja alltså, en snubbe som var med för ett par år sen körde den låten. Han var "ren" hårdrockare men lyckades väl sådär med låten. Ska bli spännande att se hur Geir väljer att framföra den. ;D

2010-10-27 @ 18:53:25
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: [lisabjernhagen]

sv: okej, tack för din röst :D

2010-10-27 @ 19:06:11
Blogg: http://lisabjernhagen.com

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0