SÖNDAGS FUNDERINGAR

Ett tungt hjärta är ett tungt hjärta. Överanalyserar och går igenom minsta lilla detalj. överväger om jag får bli upprörd eller bara bita ihop. Men det är svårt då man klandrar sig själv. Då det inte skulle vara så konstigt med tanke på allt som har hänt. Att innerst inne förtjänar man det, sitter och bara väntar in stunden då det händer. Jag vågar inte yttra mig då det är ingen som kommer att tro. Som kommer vifta bort mina tankar som inget.

Sen när förståndet kommer tillbaka vet jag att det är befängt. Men innerst inne ligger det och gnager.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Låter som du har mycket att fundera över...



Nu finns bildbevis av mitt försök att förvandla mig själv till ett rosa Lyckotroll. Grymt kul kväll.

2010-10-31 @ 15:01:37
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Jag förstår att det var skönt att få sova en timme extra, men mindre kul att jobba en timme extra!

2010-10-31 @ 15:51:13
Blogg: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0