MITT BESLUT ÄR NU TAGET

Jag har nog tagit mitt beslut. Ska behålla katterna. Men det ska bli förändringar i lägenheten. Hepa filter till dammsugaren ska köpas, inga gardinlängder utan kappor ska det vara istället. Så få textilier och "prydnader" som möjligt. Sen ska jag bli bättre på att tvätta sängen, som kuddar, täcken och även resårmadrassen. Katterna ska borstas utomhus och massvis med små saker. Det ska funka.

Sen ska jag beställa hem en kattsäng som hängs på elementen. En mysig liten varm säng. Förhoppningsvis kommer katterna sova i den istället för min säng. Om den funkar ska jag beställa en till så både katterna har en varsin. Sängen hittas på kattlagret. Hittade tipset hos Caroline, blev en liten räddare i nöden.

Tankar
Skrivet av: Carro

hihi, vad kul att man kan bidra med nåt :D



sv: jaa, eller hur. jag ska se om jag kan hitta ett flexikoppel idag efter jobbet med så kan han springa lite längre :D

2010-10-05 @ 15:21:43
Blogg: http://carolineannamarie.blogg.se/
Skrivet av: Art By Tina

Hoppas hoppas lösningen fungerar! Har du möjlighet att stänga om dig in till sovrummet. Har en kompis som är allergisk, fast trotsar det och har två katter ändå. Fast dom får aldrig vara i sovrummet - och när hon inte är där har hon alltid fönstret på vädring så att hon får frisk luft när hon går och lägger sig.

2010-10-05 @ 15:36:23
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: Emma - On the moon with Steve.

Jag tror att det kommer gå alldeles utmärkt. Gäller bara att kämpa för sina darlings ibland.



Jag hade en sån liten säng till min katt en gång. Han pissade i den. Tack som fan.

2010-10-05 @ 18:10:55
Blogg: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Skrivet av: voff

Vi köpte en luftrenare i våras nr vi nös som värst. Den var ganska dyr men jag tror att den har hjälpt en hel del. Kanske det kan vara något att spara till för er? Kommer C hem snart?

2010-10-06 @ 16:11:49

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0