MÅNDAGSBESTYR

Effektiva morgonen. La precis på telefonen för mitt tredje viktiga samtal. Ringt Fortum för att elen ska stå på mig, ringt familjebostäder om att jag vill ha tillbaka min tvättstugecylinder och att de får ta och hämta alla extra dörrar jag har i källaren. Sen har jag ringt vårdcentralen. Min husläkare ringde aldrig upp  mig och jag behöver nu medicin och lite råd om hur jag ska göra med katterna. Ny vecka och det är måndag, det märks. Sen blir det till att jobba extra ikväll. Inte så lockande då jag hellre hade velat suttit på treat.

Tankar
Skrivet av: Angie

ja det förstår jag verkligen! måste vart sjukt bra. hoppas dom kommer till någon festival här i swe nästa år!

2010-10-11 @ 10:53:20
Blogg: http://lifeisahighway.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0