KATTERNA SKA FLYTTA

Mina två små klumpisar, hur ska jag klara mig utan er. Efter åtta år. Hua, jag kom fram till det. Att katterna måste flytta. Jag har inte hjärtat att stänga ute dom från sovrummet. Att klappa på dom mindre och inte mysa som vi gör.  Jag kan inte missuna dom närheten. Sen är det jobbigt för mig då de kliar. De har en tendens att mysa deras ansikte mot mitt så jag får deras slem på kinden och det är kliar. Välidgt mycket.

I början på december ska katterna flytta till mamma som just har köpt ett hus. De ska få bo stort och ha två andra kattkompisar. Det tar emot så himla mycket. Men jag vet att det är bäst så för alla. Men vad ska jag göra dagar som denna? Då Jimmy och alla andra är på jobbet och jag kommer gå runt i lägenheten och prata med mig själv.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0