DAGENS INLÄGG

Jag lovar er. Jag är snabbare än stålmannen. Tio i åtta ringde jobbet och väckte mig. Chefen hade blivit sjuk så de behövde min närvaro. Pigg som jag är klädde jag på mig, gjorde te och vips 40 min senare befann jag mig på jobbet. Varje gång då chefen är sjuk är det alltid på kaos dagarna. Hantverkarna vi hade där råkade överbelasta vårt elsystem. Så kassorna slutade att fungera. Tack för den. När elen kom tillbaka var det bara en kassa som funkade. Tack för den.

Men imorgon har jag sovmorgon. För ikväll är det kvällsmys.


Tankar
Skrivet av: Vanadesse.

Nu drar jag men ska försöka uppdatera nån gång under resan hihih :D Ha det så jävla bra här hemma!

2010-10-19 @ 20:48:55
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/
Skrivet av: Angie

jo jag förstår verkligen vad du menar! Men gillar nog deras nya stil mer om jag ska vara ärlig :) mer i min smak! Även fast dom var riktigt grymma innan dom bytte sångare också!

2010-10-19 @ 23:36:57
Blogg: http://lifeisahighway.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0