TVÅ VECKOR EFETRÅT.

Mina två veckors sömnfyllda nätter är över. I natt kom mardrömmarna ikapp mig. Jag drömde om rånet, om rädslan. Fast nu med andra personer. Det var vidirgt. jag vill inte återuppleva det hela. Jag har vart lycklig att trotts allt har jag fått sova. Men inte idag.

Idag är det två veckor sen det hände. Och idag jobbar jag. Samma pass som för två veckor sen. Jag skakar konstant och vill bara kräkas. Ena vittnet kom in idag och jag ville bara gråta. Tackade han för att han brydde sig. Tog kontakt med polisen och berättade sin sida.

Jag hoppar till då jag hör en stor nyckelknippa, även om poliserna var udnerbara vill jag inte se någon polis. Det är för plågsamt. Igår hörde jag röster utanför mitt fönster som skarttade och bröt på finska. Jag fick panik. Trodde att de hade hittat vart jag bodde och skulle komma.


Tankar
Skrivet av: Bunny

Låter inte kul :( Skickar en kram.



Svar: Det tycker jag att du ska :D

2010-11-14 @ 13:12:35
Blogg: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0