TV ÄR MÄNNISKANS UNDERGÅNG



Haha, folk är sjuka i huvudet. Men det är väl därför de ställer upp i dokusåpor? Paradise Hotel är utom alla gränser. Det är bara sex och alkohol. Vad går programet ens ut på? Anledningen till att jag ens tittar på det är för att jag är för lat för att byta kanal och låter de bara stå på i bakgrunden.

Sen har vi Ung & Bortskämd. Jag tycker synd om barnen. För det är föräldrarna som har uppfostrat barnen att bli så. Det är hemskt. Vilken inställning barnen har, att pappa betalar. Att mamma får åka 6 mil, enkel resa för att ge dig frukost nästan varje dag och snus. Jag skulle skämmas, som in i helvete. Inte stoltsera med att jag vägrar att diska. Därför är det bättre med komediserier. Då slipper jag bli förbannan över verkligheten.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Helt korrekt gissat.

2010-11-10 @ 17:59:19
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0