ONE NIGHT OUT....

Det är rätt värdelöst att få lön på en måndag. En hel helg passerar och jag bara får se på. Sparpengarna vägrar jag att röra. Sen är det rätt värdelöst att få lön då ingen annan får de. Stans butiker är förvisso tom då jag ska spendera pengarna. Men annars? Jag är i otakt med resten av samhället. Men en utgång är något jag behöver. Med hög musik, trevliga människor och bli insmugglad på killtoaletten då jag inte orkar stå i kön till tjejernas. En kväll som slutar galet med fina minnen.


Tankar
Skrivet av: Bunny

Jag får lön då han som har hand om det har lust att ge mig den. Förra månadens lön kan tex komma i slutet av denna månaden.. :/



Svar: Fy så gott det lät!

2010-11-03 @ 18:05:14
Blogg: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0