OM ALLT SKULLE BARA VARA ÖVER

Gårdagen för mig var blandad. Den började bra. Jobbet gick bra. Skällde ut en alskolist som jag senare fick ett förlåt ifrån. Men det låg där under och pyrde hela dagen. Nerverna ute på kroppen. Nyheten om att de hände igen. Sen när jag kom hem väntade ett brev från Södertörns tingsrätt. Ska på förhör på tisdag. Jag ska berätta allt skit igen. Men jag förstår inte hur de har gått. Från motvärnsrån och misshandel till stöld och ofredande. Kanske för att det var fyra personer iblandade och alla gjorde olika? Att ingen gjorde allt. En lurade och stack ut med allt. Den andra skrek och den tredje gjorde något mot mig som jag har förträngt. Och den fjärde var bara passiv och följde med.

Just nu vill jag bara ge upp. Tur de att mamma kommer ner då. För jimmy är utomlands på utbildning och jag har ingen större lust att vara själv. Men om jag skulle få drömma, skulle livet vara som Joey Ramone sjunger om.


Joey Ramone - What a wonderful world


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Nej nej här klias minsann inget. Jag står ut och smörjer in mig noga istället.

2010-11-16 @ 12:27:53
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: pimpXprincess

Fyfan vad jobbigt :/ Hoppas att det går bra!



Svar: Ja, verkligen.

2010-11-16 @ 13:45:31
Blogg: http://www.pimpxprincess.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0