KRIS OCH TRAUMA

Jag är glad att coop har ett sammarbete med Kris och Trauma. Det var så skönt att få komma dit. Prata av sig och gråta ut. För det är inte många jag orkar prata med. Hon förstod mig. Ställde räta frågor som jag själv inte skulle orka ta upp. Vi ska gräva djupare och sortera ut det som har hänt förr. I min barndom.

Sen använder de en roligt och spännande metod. Att jag fick hålla i två olika föremål som vibrerade. För att bli påmind om att jag är i nuet. Så jag inte vandrar allt för långt bort. Metoden funkade och jag känner mig trygg hos henne.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Låter som en bra grej det där! Vissa grejer funkar ju inte för alla, skönt att du hittat något som verkar hjälpa dig. :)



sv: Jag gillar vintern för stämningen den bringar, hur fin den är och så men jag gillar verkligen inte att vistas i den. :P

2010-11-09 @ 20:37:09
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Pia

Vi skaffar en jätte stor vibrerande dildo till dig så håller du dig nog lugn och blir lycklig ;) Skönt att det gick bra gumman. har tänkt på dig idag!

2010-11-09 @ 21:16:49
Blogg: http://thepithattookapoop.blogspot.com/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0