BLANDAD KOMPOTT OM ALLT OCH INGET



Den här bilden ska jag titta på då jag faller, ibland behvös inte så mycket mer än ett minne från förra helgen som du alltid kommer hålla kärt. Jag har nu börjat leka med tanken att försöka mig ut ensamen. Det är inte lika läskigt med tanken. Men handlingen är lite skrämmande. Därför ska jag ha den här bilden i bakfickan. En fin påminnelse. Tre månader går fort.

Förövrigt så julpyntade vi idag. Mitt med hans blandat med nya ting. På onsdag eller torsdag ska fler saker inhandlas. En riktig adventstjärna, som inte är i papp. Idag är det första advent och jag har ätit nybakade lussebullar och trycki i mig julmust.


Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

åh underbar skrattbild.

2010-11-29 @ 03:07:21
Blogg: http://emmasays.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0