14;50 Sommarrock

Två svenska band som jag lyssnar på om och om igen är Crazy Lixx och Gemini Five.

Jag upptäckte Gemini Five då jag fick deras senaste album av deras basis Roger som då jobbade på studion där jag tatuerar mig. Jag gick hem och spelade skivan på en gång. Den skivan gick på repeat hos mig efter det ett bra tag framöver. Hur Scream for me får mig att släppa allt och vilja gå på festival. Hur det är sommarrock.

Crazy Lixx fick jag tipset om för två år sen då jag åkte på Rockweekend. Fick order om att jag skulle se dom och H.E.A.T. Tyvärr missade jag Crazy Lixx då vi kom in försent med vårt tåg och tälten tog ett tag att sätta upp. Men i år får jag en ny chans, på Rockweekend. Deras senaste platta ger mig gåshud.


Tankar
Skrivet av: Emma \m/

sv: åh samma här! Om de skulle spelat den på mt så skulle jag lipa ihjäl mig men fyfan vad underbart det skulle vara!

2010-05-26 @ 18:22:08
Blogg: http://emmasv.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0