13;00 Att jag hittade min framtid bakom mig i kön till Disturbed

Det är maj. Det har inte slagit mig hur fort tiden har gått. Hur ett år går fortare ju äldre jag blir. Fast för oss har allt gått fort. Kanske för att allt har känt så självklart, natruligt. Att det är så här livet ska vara. Efter ett halv år flyttade han in hos mig och då skapade vi vårt hem tillsammans. Om tre månader (och några veckor) var det ett år sen han kom ner till mig en helg i Augusti. Den helgen då jag visste att det var oss och inte han och jag. Det bästa jag vet är att krypa ner under hans täcke på mornarna då han har gått upp för att jobba. Ligga kvar och känna hans trygghet och doft. Känna vår kärlek.


,


Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

<3 sweet!

2010-05-08 @ 17:01:31
Blogg: http://emmasays.blogg.se/
Skrivet av: pi

så rött fint hår!

2010-05-09 @ 18:27:03
Blogg: http://thepithattookapoop.blogspot.com/
Skrivet av: Syster

Man känner verkligen att det är meningen att det ska vara NI! Det är så himla kul. SÅ otroligt fina! SÅ supersupersuper glad för dig att du hittat någon som gör dig så lycklig! Det förtjänar du verkligen! :) <3

2010-05-09 @ 19:59:58

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0