12;35 Morgongymnastik

Piggnade till gjorde jag i alla fall. Men höva. 08;17 kom jag på att bussen går 23 och inte 32. Jag slänger allt i väskan och börjar kuta. Med en svullen hals och sömnig kropp. Det tar tio min att gå till bussen, jag hade fem minuter. Jag sprang och sprang. Var runt hörnet och väldigt nära busshållplatsen. En minut hade jag på mig. Andas ut och börjar gå. Såklart ser jag min buss åka förbi, en minut för tidigt.

Då blev det till att kuta igen. Till en annan buss som går någon minut efter min första. Jag svor för mig själv och förbi passerande. Tur nog hann jag. Men satan vad varm jag var. Började klä av mig på bussen och försökte få luft. När jag kom fram skrattade syster. Enligt henne såg det ut som att jag hade varit på gympa. Bara att traska till jobbet och andas får jag göra då jag slutar. Tacka för lunchrast ändå 


Tankar
Skrivet av: carro

gick inte att kommentera ditt inlägg om drömmar!



det är exakt samma för mig. och sen ibland är det som att vissa saker blir som avsnitt? så att man drömmer en sak, och sen någon dag efteråt drömmer man fortsättningen. helsjukt!

2010-05-09 @ 21:08:07
Blogg: http://caarroekholm.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0