11;05 Att skriva om allt igen

(fördelen med blogspot är att inläggen sparas hela tiden)

Jag älskar att ha balkong, jag älskar att ha morgonsol på balkongen. Och just nu älskar jag att jobba kvällspass. Idag ska jag passa på att njuta innan mitt pass börjar. För jag har fått de värsta tiderna. Onsdag kväll, torsdag morgon, fredag kväll och sen lördag morgon. Ett hattigt schema som får mig att överväga o jag ska sova där i två nätter, för jag åker ändå bara fram och tillbaka. Så jag passar på att njuta av balkonghäng då jag har tid.


Tankar
Skrivet av: C

Åh vad glad jag blir att du har mitt armband på dig :) <3

2010-05-12 @ 11:12:23
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

Balkonghäng är det bästa! :D

2010-05-12 @ 14:41:19
Blogg: http://emmasays.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Ja, det var ju inte det skönaste jag har gjort, men såå värt smärtan. Jag är sjukty nöjd. Tack så mycket :D

2010-05-12 @ 18:28:18
Blogg: http://trophyeyes.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0