20;51 Metaltown eller lägenhet

Jag är så uppe i varv. Jag vet inte hur jag ska ta mig ner. Jag fick ett infall idag, kan nog bero på att Sweden Rock är nästa vecka och jag är avis på alla som ska åka. Jag är så nära att impulsboka Metaltown, som är om två veckor, närmare den 18 Juni. Det ligger pengar på mitt sparkonto och väntar. Som ska spenderas på sånt här. Eller hemmet.

Det är ju det, jag vill faktiskt spendera pengar på vårt hem. Välja saker med omsorg så att det ska bli vårt. Men fortfarande, Metaltown. Festival. Öl. Musik. Göteborg. Som vi ändå ska till sen i Juli. Jag vet inte. Håller på att bli galen. Det enda som är ivägen just nu är att jag jobbar den helgen. Är allt för ekonomisk att ge bort den. Så på något vänster ska den bytas bort. Om vi nu åker.

Jag blir galen. Två fötter i olika världar. Vuxen och fria tonåren. Vi ska ändå på två festivaler till, några konserter. Men Metaltown. Där vi träffades igen, där han blev min festivalvän.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0