19;22 Tandläkaren kan ta sig

För mig var det första gången jag behövde betala för tandläkarbesök. Det var nu de passade på att påpeka mina fel i munnen. Innan var de bara håll de borrade. Men helt plötsligt ser de efter tio år att mina tänder sitter allt för tätt, att jag inte kan komma igenom med tandtråd eller tandborste där. Massvis med bakterier samlas där. Mitt tandkött vid dom här områdena blir därför väldigt lätt infekterat. Min mun är inte ett trevligt område helt enkelt. Massvis med bakterier frodas.

Nu när jag betalar för alla besök vill de påpeka dom här problemen, och skickar vidare mig till tandhygienist. Jag ska  gå, tänderna får inte bli värre. Men jag förstår inte varför de inte har sagt något tidigare. Hemska tandläkare.

Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

fyfan! jag känner precis samma sak!!!!!! nu när man måste pröjsa har man tydligen hur jävla mycket fel som helst i käften?!

2010-06-28 @ 20:00:24
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0