10;27 Marilyn Manson

En artist jag alltid har varit fascinerad över, som får mig att hamna någonananstans. Som får mig trollbunden över hans sätt att förklara världen genom hans ögon. Förra året fick jag se ha på Metaltown. Det var ingen stor scenshow från hans sida. Men levererade gjorde han. Jag dansade i flera timmar efteråt. Jag svävade på moln ut i natten med Jimmy vid min sida.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Ringen blir typ ännu större på mig eftersom jag har minihänder.

2010-06-17 @ 16:03:35
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Det är tur att vi har så förstående och kloka sambos...

Vi står ju ut med deras ticks också, så det är inte mer än rätt att man hittar lite genvägar att få saker att fungera smärtfritt...



Manson btw, verkar ju ha lidit som barn... hur blir man annars så fashinerad av det hemska och mörka?

2010-06-17 @ 21:02:49
Blogg: http://bjernheim.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0