09;52 Battered and bruised (eller bara ett kärleksbett)

Idag ska det regna har jag bestämt. Om jag inte får njuta av solen får ingen annan göra det heller. Bitter? Nejdå. Jag jobbar bara. Igår hade jag kvällspasset. Idag har jag från 12 - 21,15 och imorgon öppnar jag och jobbar åtta timmar. På 48 timmar spenderar jag allt för mycket tid på jobbet. Därför beställer jag regn. Sen att det blir strömavbrott på jobbet kan jag alltid drömma om. För jag vill heller inte springa runt med ett stort blåmärke på kinden.


Tankar
Skrivet av: Mia ☆

Jag förstår din önskan om regn, men vill nog ändå ha sol ;) Även om jag sitter inne på kontoret mellan 8-17.15.

2010-06-03 @ 10:13:50
Blogg: http://www.thelifeofmia.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0