09;20 Drömmar till vansinne

Drömmarna i natt jagade mig. En ensamhet som trängde sig på. Kommer hem en dag och ser människor springa runt. Förstår ingenting, sen kommer min kusin fram och förklarar. Hon ska gifta sig med min J. Helt tom ger jag henne hans mobilnummer, utan att protestera. Jag blev helt tom. Direkt efter får jag uppgifter att göra som berör deras bröllop. Inte förens flera timmar senare kommer han fram till mig och förklarar att vi kan nog inte vara tillsammans då han gifter sig med min kusin. Även den här gången säger jag ingenting. Jag håller med. Tills jag går in på toaletten och börjar gråta, paniken som har funnits kommer ut i gråt. Vart ska jag nu bo? Vad ska jag säga till alla? Vad gjorde jag för fel?

Även om de bara var en dröm vaknade jag upp tom. Tills jag vände mig om och såg att han låg bredvid mig i vårt hem. Men såfort jag blundade igen kom drömmen i fatt.

Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0