09;08 Rockweekend 08

Det kliar i fingrarna att inte ha spotify på datorn. Jag vill jag vill jag vill. Tur nog sprade jag ner all musik jag hade då datorn åkte in på lagning. Och sen har min linuxdator en mycket bättre musikspelare, så livet är rätt bra ändå. Då jag vaknade hade jag Alice Cooper i tankarna. Vilken känsla det var att stå där längst fram. Hur vakterna frågade om och om igen hur jag mådde och om de skulle lyfta mig därifrån. Men icke. Jag stod längst fram, ingen fick ta mig därifrån.
J

Tankar
Skrivet av: voff

Det går att köra spoify på Linux med en windows emulator som heter wine. Jag gör det och det fungerar oftast. Inte alltid smärtfritt, men bättre än ingenting.

2010-06-13 @ 05:49:08
Skrivet av: Felicia

har försökt med det, men jag har något konstigt linux som inte går :/

2010-06-13 @ 16:42:09
Blogg: http://soundsoflife.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0