08;08 Iväg till pirattadläkaren

Den här helgen har jag snittat högst fyra timmar per natt. Idag var det något helt annat. Somnade vid sex igår, inge mobil eller sms som störde. Jag sov. Nu är jag utvilad och kan börja dagen. Städa lite och duscha. Sen väntar tandläkaren på mig. Jag kommer vara så nervös. Jag kommer få kritik. Mina tänder har aldrig varit dom bästa. Även fast jag kör med munskölj och periodvis tandtråd. Men inget hjälper.

Efteråt ska jag unna mig en heldag vid stranden. Pepp pepp.

Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Haha, hur du lyckas få mitt blodiga knä till en glasskula är för mig en gåta, jag har vridit och vänt på datorn men lyckas inte se en glass=)



Hoppas du har det grymt på Rockweekend - hade definitivt velat se twisted.

2010-06-28 @ 13:21:27
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0