T A T U E R I N G 5

 

Min femte tatuering står för vänskapen mellan dom jag fann på Infokomp Gymnasiet. Att vi sitter ihop även fast vi just nu befinner oss i olika städer, länder, tidzoner och världsdelar. Just nu är det fyra puselbitar. Men förhoppningsvis byggs den ut då de andra vännerna vågar sig på att lägga sig under den surrande nålen. Foten befinner sig i London, armen är i Aukland. Låret och jag hänger här i Stockholm.

 


Tankar
Skrivet av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlings intresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-19 @ 14:38:07
Blogg: http://millahoman.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0