R O C K E E K E N D

Just nu sitter jag och peppar med Rockweekend spelningslista. Ikväll smäller det. Första festivaldagen av tre. Området öppnar vid sju på och venom avslutar kvällen och allt släcks ner vid 2. Den enda artisten som riktigt lockar är Tarja, sångerskan från Nightwish. Sen blir det till att springa runt, upptäcka nya band och hänga i öltält. Imorgon blir lite stressigare då det är åtta band jag MÅSTe se, och några krockar såklart med varandra. 45 min här och avlutning där.

Innan festivalen blir det till att bada och sen springa i Bollnäs centrum



Europe Rockweekend - 08


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

JAG VILL VARA DÄR!!!!!!!



hahahaha gummi är bra att ha överallt ;D

2010-07-08 @ 11:54:02
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: Jessi Fox

går itne att kommentera inlägget ovanför?!



anyways.. SKITGRYM GADDNING! den på revbenen altså. jag är så sugen på en ny. fortsätta på min framtida stjärn-sleeve samt skriva miss ass på skinkan. hahahahhahaha. så jävla stört när man vet innebörden ;D

2010-07-08 @ 12:11:15
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0