K A T T E N O M N A T T E N

Natten var jobbig. Jag låg bara och vände och vred på mig. Det klöste under skinnet på mig. Jimmy var tvungen att hämta Sigges filt för att lägga han i fotändan. För katten och jag skedade nämligen. Han hade tagit nästan hela min sida och låg utsträckt där. Som ett litet barn. Katten tål sparkar då han alltid sover i fotändan. Men att bli mosad av min vikt har han ännu inte vant sig.

Då katten blev flyttad på lyckades jag somna. Men då kom drömmarna istället. Drömmarna om att jag var nära att bli mördad av en brottsling som planterade ut växter som åt människor i butiken. Efter mordförsöket var jag ändå tvungen att jobba. För kön till kassan var jättelång.

Jobbskadad? Jag? Inte alls. Jag har semester.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Står din tatuerade pusselbit för något speciellt?

2010-07-04 @ 09:46:59
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0