JULEN FORTSÄTTER FÖR MIG

Jag har ett förjävligt tryck i bröstet/hjärtat. Det kom igår som ett hugg och så fort jag rör på mig gör det ont. Men nu på morgonen måste jag tvätta, känns bra att lägenheten kommer vara städad eftersom vi åker iväg imorgon. Sen ska jag jobba ikväll. Ingen aning hur de kommer att gå till. Vissa tillfällen vill jag bara kräkas av smärtan.

Men tillbaka till trevligheter istället. Igår firade jag och Jimmy jul. Vi åker imorgon till olika håll och han kommer inte komma hem förens efter nyår. Därför var det extra mysigt igår. Åt god mat och delade ut klappar. Jag fick en stor digital bildram. En fin trälist ska köpas så den kan bli som en tavla hos oss. Sen är det bra nu då han kommer vara borta. Ska föra in massvis med bilder på han och katterna så jag inte känner mig ensamen.

Just nu står den bredvid min säng och visar finfina bilder.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0