JAG ÄLSKAR DOLLARSTORE

Jag älskar att gå på Dollarstore. Där finns det mycket skit men ändå många fynd. Många saker jag vill ha men aldrig skulle passa in, som den här tavlan. Jag fick nöja mig med en döskalleslips som passar bra då jag ofta klär ut mig. Men annars bunkrar jag alltit bunkra mig upp på tuggumin och läkerol.




Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Åh, alltså, jag har försökt hitta såna där dollar stores. Var hittar man dem? Jag bor ju i Stockholm så liksom, här finns det väl?



sv: Kul att höra! Jag vill vara en inspiration till par i våran ålder, visa att det går visst, bara man vill. :)

2010-12-13 @ 16:45:51
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Tack så jättemycket! :D



Fasiken, vill verkligen åt en sån butik för jag har hört jättemånga som hittat massa häftiga grejer i det butikerna. :(

2010-12-13 @ 17:27:42
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0