FUEL BAD DAY



Det är fredag och det betyder Kris och Trauma för min del. Därför tycker jag att ni ska ta och lyssna på den här låten som passar in medan jag sitter där och reder ut mina tankar som äter upp mig. För just nu har jag hamnat i den onda cirkeln. Sist pratade vi om att jag måste visa då jag är arg. Men det gör jag aldrig. Jag undviker. Nu har jag kommit fram till varför, på ett sätt har jag inte rätt att bli arg. Jag förtjänar de som händer mig eftersom jag inte är guds bästa barn..


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Jag testade att köra internet med Firefox i stället, det funkade fan. Nu ser allt iofs bra ut igen. ;D

2010-12-17 @ 18:36:30
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0