ATT FIRA JUL PÅ OLIKA HÅLL

Just nu befinner jag mig hos pappa för att fira jul med han och farmor. Syster är såklart med. De senaste åren har vi alltid firat julen tidigare med han då julafton alltid har blivit med mamma. För mig blir det jul hela veckan. Jimmy och jag ska också fira tidigare då vi firar julafton i olika städer.

Så kommer det nog alltid vara för oss. Fira på olika håll då vi alltid kommer vilja fira med våra familjer. För mig är det ingen jul utan mamma och min syster. Det sitter i. Julen ska firas med familjen. Sen vad som räknas som familj behöver inte alltid vara de samma för alla.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina/Tina Axelsson

Ju hela veckan för oss också. Igår med vänner. På torsdag med mormor i Alingsås. Julafton hemma hos Darlings föräldrar i Vedum och slutligen på Tjörn på juldagen med mina föräldrar och bästa vänner. Det blir inte många nätter i egen säng, inga faktiskt. Fast jul är så mysigt så det gör inget.

2010-12-20 @ 18:46:46
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0