TILLBAKA TILL STOCKHOLM

Vår dörr öppnades strax efter halv tolv igår kväll. Vi var äntligen hemma. Fast bara en katt kom springandes emot oss och var överlycklig. Studsade och sprang runt fötterna på en. Den andra missen var ute och lekte. Men då han kom hem gjorde han ett glädje hopp in i sängen och rakt in i ansiktet mitt.

Jag älskar den känslan. Att få en sån tillgivenget, glädje och kärlek från ett djur. Speciellt då vi har ute katter som har alla chanser att byta hem. Men just att de alltid kommer tillbaka varje dag. Att de alltid spenderar sina nätter hemma. Att de myser ner sig vid vår sida varje morgon och kväll. Som tur var min syster kattvakt i helgen så jag slapp oroa mig över dom.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0