SLINGRANDE ORMEN

Jag är glad över att jag gick tillbaka till Carlings och köpte linnet. Jag var tveksam först eftersom färgerna inte riktigt föll mig i smaken. Men trycket. Det var de som fick mig på fall. Det är en sån här tatuering jag vill göra. Har finulat på den sen, jag vet inte riktigt när. Den har funnits i mina tankar innan jag gjorde min första. Fast jag ville ha den över axeln, att den började på skuldran och sen fortsätter på nyckelbenet och ut på armen.

Men det här trycket, det är sinnesjukt. Jag älskar den. Bästa 99kr spenderat.

 


Tankar
Skrivet av: Lisa

sv: ja, pimpim muggen kommer bli en himla bra, te,choklad eller varför inte soppmugg? :)

2010-08-23 @ 23:30:12
Blogg: http://popflickan.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0