SIXX A.M

Jag känner mig rejält efter. Då vi var i Göteborg spenderades en kväll på Sticky Fingers och där gjorde jag den fina upptäckten att Nikki Sixx har ett eget band. Videos visades på skärmar med andra låtar spelades i högtalarna så fick aldrig höra låten. Videon var rätt vacker och själfull. Tyckte om att han inte tog all kamera tid utan det var fint fördelad. Nu när jag har hört låten är jag mer tveksam. Sixx A.M är inte dåliga, men faller mig bara inte i smaken.  

 


Men deras Life is beautiful, jag har hört den förut. Men vart? Och den låten är ju ändå några år på nacken.

Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Tycker nästan tvärtom - tycker att man faktiskt kan hitta väldigt mycket via spotify - även mer okända band. Jag har inte direkt kommersiell musiksmak.



Alla går solo och fixar nya band, Slash har lyckats bäst enligt mig.

2010-08-30 @ 11:34:25
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: JESSI FOX

dude, hade du på riktigt ingen aning om det?? :O

2010-08-30 @ 16:00:42
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0