NOW THE CLOUDS ARE GONE, ALL OF YOUR TOMORROWS SHINE



Det känns som att det var år sen jag lyssnade på Audioslave sist. Jag förstår inte riktigt varför jag slutade lyssna på dom. Jag förbannar mig själv då jag inte tog chansen att se dom när de spelade i Stockholm. Och sen splittrades dom. Även om Chris Cornell körde vidare med ett soloprojekt är det inte samma sak. Även om hans röst alltid kommer att förtrolla mig är det något som fattas. Jag får helt enkelt nöja mig med de tre albumen som Audioslave hann släppa.


Tankar
Skrivet av: Angie

Det var samma med mig, har haft serien liggandes på min hårdisk i nån månad. Men herregud. Se den på en gång, om så är fallet!!!! SÅ JÄKLA BRA. Usch, nu är man ju nästan ledsen för att man måste få vänta ett tag tills season 2

2010-08-19 @ 13:46:21
Blogg: http://lifeisahighway.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

sv:ja,strössel är mums!:)

2010-08-19 @ 14:31:35
Blogg: http://popflickan.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0