MÄNNISKOR FRÅN FÖRR

I helgen stötte jag på två personer från förr. Som jag har gjort allt för att lämna bakom mig. Gjort allt för att inte bli påmind. På fredags kvällen under Crashdïet spelningen kom en och knackade mig på ryggen. Drog upp allt för mycket, gjorde mig så liten igen. Så skör och osäker. Påminde mig om allt och lite till. Som tur fanns mina vänner där och tog mig därifrån då jag inte orkade hitta en flyktväg.

På lördagen hände det igen. Nästan 50,000 personer fanns på Sonisphere. Jag försökte titta efter människor jag kände igen men med ingen lycka. Istället går han förbi. En som gjorde mig så förstörd och känslokall. Som tog mig år för att lära hur det var att känna igen. Som fick mig att tro att det var jag det var fel på, att jag var inget värt.

Två människor från förr på en helg är rätt mycket. Men det vägs upp endå. Tre grymma spelningar, nyfunna vänner, galenskap med gamla vänner. Helgen var nog bra ändå.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0