KARAOKE PÅ GRÖNA JÄGAREN?!

Idag var det möte på jobbet, möte och möte. Vi åt goa bakelser. Pratade lite om hur sommaren hade gått. Jag fick en lista på lösgodis eftersom det ska bli mitt ansvar nu. Sen började vi prata om personalfest. Vi kom fram till en mysig och bra idè. Mat ska lagas ihop och det ska drickas gott. Tack vare mig faktiskt. Mitt fynd för några veckor sen ska användas. Det känns bra att det ska sponsra en personalfest. Att jag faktiskt får ta del av det hela. Annars är det lite snopet. Men den 10 september blir det mys.


Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

yeey för personalfest. jag får dubbelt upp med två jobb :) har en nu på söndag och en på måndag. blir tungt men roligt :D

2010-08-19 @ 22:16:45
Blogg: http://emmasays.blogg.se/
Skrivet av: Ailotilde

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-12-20 @ 08:30:01
Blogg: http://ailotilde.blogbow.com

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0