JOBBET ÄR VÄL TOPPEN

Idag är det tillbaka till jobbet igen. Det var flera månader sen jag jobbade på en onsdagkväll. Inget jag riktigt har saknat. Stress och press. Men tydligen är jag en av de bästa och därför får jag helvetespassen. En komplimang som inte uppskattas.

Imorgon ska jag packa inför vår Göteborg resa. Jag har undvikit att handla kläder på en månad just för att i helgen ska jag spendera pengar. Det ska bli Sticky Fíngers, Liseberg, shopping och slapp på hotellet.


Tankar
Skrivet av: JESSI FOX - TÄVLING PÅGÅR!

i got nevs for u.. jag förstörde taket med bara en disktrasa! ser fan värre ut nu än va de gjorde innan. hahahahhahahah

2010-08-18 @ 21:03:50
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0