EN SVULLEN HALS ELLER TVÅ KATTER FÄRRE?

Jag har ett jobbigt dilemma framför mig. Läkaren måste besökas och ett test måste utföras. Jag måste få reda på vad jag är allergisk emot. Under hela veckan har jag haft andingssvårigheter. Under sommaren har jag vaknat upp med tjock hals och rinnande näsa. Då jag hälsar på mamma eller moster kliar det i halsen.

Jag tror att jag har gått och blivit pälsdjursallergiker. Det var förra sommaren jag började märka av det allt mer. Mina katter är 8 ½ år.  Även fast jag inte ska göra mig av med dom måste jag veta om jag är allergisk eller inte.

 


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Tänker minsann inte ge dig min klänning, men du kan klicka hem din egen på Nelly=)



...åh vad jobbigt, hoppas du inte är allergisk, även om det låter väldigt troligt att du är det. Vet inte alls hur jag skulle hantera en sådan sak, skiljas från katterna är en total omöjlighet. Men det finns ju mediciner som tur är.

2010-08-28 @ 14:31:31
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: C

Eller gräs? Om du bara märker av det på sommaren, menar jag..

2010-08-29 @ 07:14:33
Skrivet av: JESSI FOX

men hallååååå vad väntar du för paket???

2010-08-29 @ 07:16:15
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0